Piegāde

Piegāde visā Latvijā

E-veikalā pasūtītās detaļas Jums uz jebkuru vietu Latvijā piegādās mūsu partneris – DPD Latvijā.

Piegādes cena ir atkarīga no pasūtījuma summas:

  • bez maksas – pasūtījumiem no 70,00 €;

  • 7 EUR – ja pasūtījuma summa ir mazāka par 70,00 €.

Liela izmēra un svara detaļām (piemēram, priekšējais stikls, virsbūves detaļas, pārnesumkārba u. tml.) var tikt piemērota lielāka piegādes maksa, par kuru vienojas atsevišķi, sazinoties ar pasūtītāju.

Jūsu pasūtītās preces var piegādāt arī uz jebkuru citu Eiropas valsti. Piegāde būs par maksu, neatkarīgi no pasūtījuma summas. Pa sūtījuma cenu sazinieties ar menedžeri pa tālr.: +371 671 46258 vai rakstiet palidziba@cjdparts.lv.

images/dpd.jpeg

Saņemiet preci paši mūsu salonos

Ja Jums tā ir ērti, varat pasūtītās detaļas saņemt paši mūsu salonā, kas atrodas Biķernieku iela 145, Rīga LV-1021. Tādā gadījumā Jums nebūs jāmaksā piegādes maksa.

 

Cik ilgā laikā?

Pasūtījuma izpildes ilgums ir atkarīgs no tā, vai nepieciešamās preces attiecīgajā brīdī atrodas noliktavā (to var redzēt uzreiz, e-veikalā izvēloties vēlamo preci):

  • noliktavā esošās preces parasti tiek piegādātas divu darba dienu laikā no samaksas dienas;

  • ja nepieciešamās preces noliktavā nav – piecu darba dienu laikā.

Ja vēlēsieties saņemt savu pasūtījumu mūsu salonā, tas tiks sagatavots:

  • ja prece ir noliktavā – vienas darba dienas laikā no samaksas dienas;

  • ja nepieciešamās preces noliktavā nav – četru darba dienu laikā.

Par to, ka pasūtījums ir sagatavots un varat to saņemt, informēsim Jūs pa e-pastu

Vai preču piegāde var aizņemt ilgāku laiku?

Gadījumi, kad pasūtītās preces neizdodas piegādāt paredzētajā laikā, ir reti. Tas var notikt:

  • ja pasūtīto detaļu vēlāk izsūta ražotājs. Tad var nākties gaidīt līdz 30 dienām;

  • transporta problēmu, pasta, kurjeru dienesta vai citu trešo pušu vainas dēļ. Šādā gadījumā piegādes termiņš var tikt pagarināts līdz 21 dienai.

 

Preču saņemšana

Saņemot (pasūtījuma adresē vai salonā) pasūtītās preces, pārbaudiet sūtījuma un preces/-ču stāvokli un parakstiet rēķinu-faktūru (pavadzīmi) vai citu sūtījuma pieņemšanas-nodošanas dokumentu.

Gadījumā, ja preču pieņemšanas-nodošanas laikā konstatējat preces un/vai tās ārējā izskata bojājumus, preces/-ču komplektācijas neatbilstību, obligāti atzīmējiet to rēķinā-faktūrā, pavadzīmē vai citā sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentā un, piedaloties mūsu pārstāvim, kurš izsniedza preci/-es, vai sūtījumu dienesta darbiniekam, kurš piegādāja (nodeva) Jums sūtījumu, sastādiet brīvā formā sūtījuma un/vai preces/-ču bojājuma/neatbilstības aktu. Ja Jūs neveicat šīs darbības, mēs neuzņemsimies atbildību par:

  1. preču bojājumiem, ja to rašanās pamats nav ražotāja defekts;

  2. preču komplektācijas neatbilstību, ja šo neatbilstību var konstatēt ārējas preču apskates brīdī.

 Ja rodas jautājumi, zvaniet uz tālr.: +371 671 46258 vai rakstiet uz e-pastu: palidziba@cjdparts.lv

Vajag palīdzību?
+371 671 46258
I-V (9:00 - 18:00)
sazienieties ar mums »
Atbildēsim 2 darba stundu laikā.

VIN - automašīnas virsbūves numurs ( Vehicle Identification Number). To atradīsiet sava transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā.

Please provide <strong class="text-red">VISI 17 simboli</strong>. Letters are case-insensitive.